mandag den 25. juli 2011

Snart afgang.

Hej igen
Så er der ikke mere end 8 dage tilbage på amager! Tiden er fløjet afsted, og jeg kunne ærlig talt godt bruge bare en uge mere. Men samtidigt kan jeg slet ikke vente, og vil gerne bare afsted nu. Men jeg er overhovedet ikke klar! Så det er nok meget godt at jeg har 8 dage til at blive det ;-)

Jeg flyver d. 2 august klokken 09:05 til New York, hvor jeg skal tilbringe 4 dage sammen med andre udvekslingsstudenter, hvorefter jeg flyver videre til St. Louis, hvor min familie vil stå og vente på mig :-) De har allerede planlagt en masse vi skal nå inden skolen starter d. 15 august, vi skal blandt andet på campingtur, i forlystelsespark og til bryllup.

Herunder ser i mit snart nye hjem :-)

Når men det var bare lige en lille update, I må ha' det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar