tirsdag den 12. juli 2011

There is a first time for everything.

Hej søde læsere

Velkommen til min blog, og mit første indlæg. Jeg har oprettet denne blog, så dem derhjemme kan følge lidt med, når jeg d. 2 august tager til USA i 10 måneder. Det har været mit ønske siden 6 klasse, og at jeg om kun enogtyve dage tager afsted, er helt uvirkeligt! Det er med blandet følelser at jeg nærmer mig d. 2 august, for på den ene side glæder jeg mig utrolig meget! Men på den anden side skal jeg også sige farvel, til alt og alle jeg kender i 10 måneder, og det bliver underligt. Men det bliver en super fed oplevelse, og jeg kommer jo hjem igen.  


Men jeg er havnet hos den sødeste familie, i Centralia Illinois. Den består af en mor, far, lillesøster på 8, lillebror på 12 og storesøster på 17. De virker som nogle rigtig rare mennesker, og jeg glæder mig til at komme over og blive en del af familien.  


Jeg håber i vil blive fast læser på bloggen, så vil jeg gøre mit bedste for at opdatere den så ofte som muligt (både med billeder og tekst) :-)
Men vi ses forhåbentlig igen inden længe. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar