torsdag den 11. august 2011

BILLEDSPAAAAM!

Første indlæg fra Centralia Illinois, hvad siger i så?! Det tog lidt tid, men jeg har lige været 4 dage på camping i Indiana, så skulle lige hjem til computeren igen :-) Når men flyveturen gik som den skulle, jeg sov hele turen fra Newark til St. Louis, så det gik rimelig hurtigt.

I lufthavnen stod min værtsfamilie og ventede med blomster og hjemmelavet skilt, det var super sødt :-)

De er generelt rigtig søde, og vil gerne have mig til at føle mig som en del af familien. Hvilket jeg syntes de klare rigtig godt :-)

Men jeg har taget lidt billeder, så i kan se mit nye hjem:

 Sådan ser huset ud fra vejen af.
 Dette er haven, med bålplads og søen i baggrunden.
 Huset set fra haven af.
 Rutsjebaner, reb & svævebane er nogle af de ting vi hygger med i søen :-)
 Søen hvor der bliver badet, fisket og sejlet i :-)
 Broen over til "skuret", som i må få at se en anden gang ;-)
 De to hunde, som faktisk er rigtig søde. (Selvom jeg ikke er det store dyremenneske)
 De tre ATV'er, har endnu ikke fået kørt på dem, men det skal nok snart ske! ;-)
 Den daglige spisestue.
 Køkkenet.
 Den fine spisestue.
 Stuen.
 Mit værelse, som jeg snart skal igang med at lave om.
 Kælderen, med diverse spil og fitness udstyr.
 Kælderen.
Et hjørne i kælderen til film hygge.

Når men så fik vi også sat lidt billeder på mit nye hjem. Jeg nyder det her, og glæder mig til skolen starter mandag. Jeg lover i nok skal høre om det hele, i får også snart lidt billeder fra min camping ferie :-) Nu vil jeg smutte i seng,  i må ha' det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar