onsdag den 17. august 2011

First day of high school!! :-)

Eller det er faktisk lidt løgn, var også i skole igår, men det var kun for 1 time, så jeg betragtede det ikke som min første skoledag.

Men det gik helt fint, jeg fandt da alle klasselokalerne, og så tiden! ;-) Den skole er altså forvirrende, det hele ligner hinanden! Det eneste jeg vil ændre på mit skema er P.E. Fitness. Det er idræt, men udelukkende med vægtløftning, og det tror jeg altså ikke jeg gider i længden. Så det vil jeg ændre til helt normal idræt, men det skulle vidst ikke være det store problem. :-)
Jeg ved i elsker billeder, så det har jeg selvfølgelig sørget for ;-)

 Dette er hovedindgangen på skolen :-)
Skolen set udefra. (eller noget af den)
 Skolegården, som egentlig ikke rigtig bliver brugt. Man har kun 1 pause i løbet af dagen, og det er når du skal spise. Ellers har man 5 min efter hver klasse, til at nå til den næste, og 5 min er altså ikke meget!
 En af de mange gange, som alle ligner hinanden! Normalt vil de være proppet med mennesker.
Cafeteriet.
De berømte "lockers". Mit er det i ser lige i midten, 3006 ;-) Skolen har været så "sød" at samle alle udvekslingsstudenternes skabe et sted, nemlig hvor alle de gamle skod skabe er... 

og til sidst, skoleudstyret. Som selvfølgelig er iorden, og farvekoordineret! ;-) 

Når men jeg startede også til spansk idag, et sprog jeg aldrig har haft før. Vi fik en opgave idag, men inden jeg fortæller hvad det var, vil jeg lige høre om i kan gætte, hvad jeg har tilfælles med disse to billeder?

 




Ingen idé? Når okay. Opgaven gik ud på at vi i spansk, alle har et spansk navn. Vi fik en liste med navne som vi kunne vælge fra, og som nogle måske har gættet nu, så valgte jeg altså navnet Margarita:-) 

Men det var alt for denne gang, vi seeees :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar