mandag den 1. august 2011

Ikke farvel, men vi ses!

Hey med jer derude!

Så er det imorgen klokken 06:00 turen går til lufthavnen. Jeg skal nå at sige farvel til familie og venner inden vi samlet checker ind klokken 07:00, og jeg glæder mig ærlig talt ikke. Jeg glæder mig da sindsygt meget til at komme afsted, men afskeden ser jeg ikke frem til! Men som overskriften siger, er det ikke et farvel, men vi ses :-)

Dagen idag har været stressende! Jeg har har haft besøg af veninder, været ude og sige farvel til nogle skønne personer, og haft noget familie til middag. Oven i det skulle jeg også lige pakke. For smart som jeg er, pakker jeg dagen før. Men efter at have hevet tingene op flere gange, hoppet og siddet oven på kufferten, er jeg endelig klar! Jeg gætter på et par kilo i overvægt, det er da også umuligt at få pakket 10 måneders garderobe ned i EN kuffert, med en max. vægt på 23 kg.

Men jeg håber i får nydt det sidste af jeres ferie. Næste gang i hører fra mig, er det fra det store USA ;-)

 
Her er kufferterne, de skal bare lige sættes sammen, og vupti så har man EN kuffert ;-) Har nu også en kuffert i håndbagage (den helt over til venstre), har brug for alt det kuffertplads jeg kan få!

ps. tak til alle jer dejlige mennesker der har været med til at gøre min sommerferie så fantastisk, jeg holder virkelig meget af jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar