torsdag den 4. august 2011

New Yoooork!

Så er jeg kommet til New York, og her er lækkert! Nyder det dejlige vejr, de søde mennesker og den fantastiske by :-) På lørdag går turen videre til St. Louis, og så skal jeg endelig møde min værtsfamilie.

Jeg har ikke meget tid på internettet, så det bliver bare et meget kort indlæg :-)
Men afskeden i lufthavnen var MEGET svære end forventet! Men det er vildt dejligt at logge på facebook igen, og se en masse søde hilsner og ting fra mine skønne venner, veninder og familie, i er virkelig de bedste!

Lidt billeder fra de sidste dage: 
 Her er huset vi bor i :-)
 Inde på Wall Street.
 Gruppe billeder sammen med de andre udvekslingsstudenter :-)
 Vi var ude på en bådtur.
 Frihedsgudinden.
Vi gik en tur på Brooklyn Bridge.

Det var alt for nu, vi ses :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar