søndag den 25. september 2011

A Bite Of Denmark.

Sidder her i min seng, og nyder det sidste af søndagen, og så tænkte jeg da lige på jer søde venner <3

Denne weekend har været skøn! Det var meningen vi skulle have campet, men endte istedet med at blive hjemme, og det gør mig bestemt ikke spor, da jeg fik lov at lave en masse andet sjovt :-)
Men idag fik jeg æren af at kokkerere, og det var en succes! Jeg fik lavet mig en god traditionel dansk ret - frikadeller, brun sovs og kartofler. Ahh men altså hvor var det deeeejligt! Næsten som at tage en bid af Danmark,  men også kun næsten ;-) Ej, det smagte rigtigt godt, og de var vilde med det, så det var dejligt at se :-) Fik nok lavet liiidt for mange, men det gør ikke spor! De bliver kun bedre af at stå natten over i køleskabet ;-)
Nam, nam :-)
Utrolig hvor godt det kan smage når man er væk hjemmefra? Normalt ville jeg aldrig være særlig begejstret for at få meddelt at der var frikadeller til aftensmad, men nu er det jo lige pludselig en af de ting jeg forbinder med Danmark <3
Håber i havde en dejlig weekend alle sammen, hej så længe! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar