torsdag den 15. september 2011

HAPPY BIRTHDAY TO BOTH OF MY WONDERFUL PARENTS!

Wuhuuu, tillykke til jer begge to! 

Nu er det sådan at mine utrolig skønne forældre har fødselsdag fredag og lørdag, og det syntes jeg fortjente et indlæg! Kæmpe tillykke til jer begge to, tusind tak fordi i har givet mig denne fantastiske mulighed, og tak fordi i er som i er. I er fantastiske begge to, og jeg elsker jer super højt!

Det er første gang jeg ikke er med til at fejre jer på jeres fødselsdag(af hvad jeg husker), og jeg vil være ærlig og sige, at det er en smule underligt! Men jeg håber i får en fantastisk dag hver især, også selvom det bliver uden mig ;-) Jeg vil ikke sige, at jeg ikke savner jer, for det gør jeg bestemt! Men der sker så meget hele tiden, at jeg dårligt har tid til at tænke på det. Men når jeg endelig får et øjeblik for mig selv, så er i helt sikkert nogle af dem der fylder mine tanker! 
Der er da tider jeg savner at se min mors smil, og høre hendes latter, eller bare har brug for en krammer fra min far. Men så tænker jeg på denne dejlige mulighed, som de har givet mig, og husker på, at hverken deres smil eller evne til at give et kram vil forsvinde inden jeg kommer hjem igen. 

Men endnu engang vil jeg bare sige tillykke. Håber i begge bliver glade for jeres gaver, det er nemlig lidt besværligt at få dem byttet :-D I er nogle utrolig fantastiske forældre, og jeg er glad for, at jeg er den heldige datter.

I Love You 
My Mamma
My Pappa




Ingen kommentarer:

Send en kommentar