torsdag den 1. september 2011

møs til jer!

Hellooooo :-)

kort update, denne weekend går turen til family camp! Jeg har hørt det skulle være rigtig hyggeligt, og sjovt, så det glæder jeg mig til. Amanda og jeg skal på på værelser sammen med nogle af de andre tøser, da det er hyggeligere end at bo i forskellige campingvogne :-) Kameraet ryger selvfølgelig med, så glæd jer til at se lidt billeder i løbet af næste uge! Mandag er det labor day,  hvilket betyder ingen skole! Så det er en lang weekend, fedt, fedt, fedt!

Ses folkens! Må i have en fantastisk weekend :-*

Her får i ihvertfald lige en møsser med på vejen!
endnu en gang vil jeg minde jer om, at et er tanken der tæller, ikke resultatet ;-)
 

ps. imorgen fredag har jeg allerede været væk en hel måned! :-O

Ingen kommentarer:

Send en kommentar