søndag den 2. oktober 2011

2 måneder i USA!

Jep, så har jeg været væk i præcis 2 måneder nu. Jeg syntes sgu det går stærkt, så jeg prøver bare at nyde det så godt jeg kan!

De seneste par dage har været ret stille og rolige, jeg har kørt traktor og høstet hø(all by myself;-)) Været til football game, vi er nu 6-0! Det er ret så vildt, de har ikke vundet så mange kampe i noget der ligner 40 år! Udover det har jeg modtaget en pakke fra min far med ting hjemmefra, skypet med min mor, hængt ud med de andre udvekslingsstudenter til en lille kom sammen hos min områderepræsentant (super hyggeligt!) Og set Breana blive baptised (formålet er lidt ligesom at blive konfirmeret). 

Jeg regner stærkt med at starte lidt løbetræning den kommende uge, da jeg simpelthen er kommet i så dårlig form! Så vil prøve at rette lidt op på det, håber det lykkeds :-D

Men lige lidt blandede billeder:

Ja ja, glaseret dansker ;-)

Efter jeg tog dette billed på en tankstation prikkede manden bag mig, mig på skulderne, og spurgte om han måtte have lov at spørge, hvorfor jeg tog et billed af dem? lol
Jeg skal jo ikke have ødelagt mit tøj, så på med hel dragten før vi tager ud på marken!

Jeg kan bare det pis ;-)

Pakke hjemmefra <3 med lidt mad, min jakke og landsholdstrøje med navn og nummer. Ih hvor jeg dog elsker breve og pakker!

Glæder mig allerede til at få bagt noget rugbrød! Og få spist mig en mars! De er mærkeligt nok ikke Mars og Bounty her hvor jeg bor?
Skal vi så ikke slutte af med en smuk solnedgang? Billedet er fra sidste uge hvor vi var ude og fiske :-)
Håber det går godt med jer alle sammen - hej så længe. 


ps. jeg tænkte på om der var noget specielt i gerne ville se et indlæg om, eller noget i gerne vil spørge om? Så skal i ihvertfald være mere end velkommen til at skrive til mig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar