lørdag den 29. oktober 2011

I Got Some Money In My Pockets, And I Wanna Go Shopping.

Tjaaaa, må nok heller ændre den sætning lidt *I had some money, but then I went shopping.
Det er sgu hvad der sker, ikke sandt? Man rejser til USA, online shopper lidt for meget, og ender med ingen penge. MEN! Jeg har indset at det altså ikke kan forsætte(ja, det tog mig lidt tid at indse), og jeg skærere nu gevaldigt ned på mit shoppe forbrug, skal nok sørge for at holde jer opdateret på hvordan det går. Men her i denne uge modtog jeg faktisk en pakke, denne gang var det dog ikke endnu en pakke med tøj, næ nej - det var bedre end det! Det var fra min mor <3
Hun er bare fantastisk!

Lidt lækkerier hjemmefra, og gaver fra hendes tur til Thailand - dejligt!
Ih hvor jeg elsker pakker hjemmefra, og breve for den sags skyld! Men nu da min mor sendte mig et dl mål, kunne jeg eeeendelig bage det rugbrød min far sendte mig! Neeeeej hvor er det dog bare lækkert, og sjovt hvordan jeg hadede rugbrød før, jeg syntes det var så kedeligt! Nu er det fantastisk!

Billeder er taget kort efter de var hevet ud af ovnen.
Det er første gang jeg nogensinde har bagt rugbrød, og skal jeg selv sige det, så smager det pisse godt! De andre har faktisk spist nogle stykker, er ret imponeret ;-)

Men sidst jeg skrev fortalte jeg jo om homecoming, fik vist aldrig sat billeder ind her på bloggen så tænkte jeg hellere lige måtte sætte lidt ind, på trods af en del vist ikke alle, nok allerede har set dem på facebook :-)

Her har vi mig så :-)
Min søster og jeg :-) forfanden vi bor på landet, så selvfølgelig skal hun da ha' sig en camo kjole ;-)
Gruppebilled :-)
Frisøren gik udemærket, endte dog med at rette frisuren da jeg kom hjem, men hva' pokker. Jeg kom godt i snak med hende der satte det, og da jeg virkelig har brug for at få klippet mit hår, fik jeg hendes kort, så det var jo godt nok :-) Men var godt tilfreds med kjole, sko og hår i sidste ende, dog måtte jeg rende rundt uden sko i et par timer, da mine fødder ikke kunne klare det.
Selve homecoming var udemærket, det var dog ikke helt som jeg havde forventet. Efterfølgende tog vi hjem til en fra skolen, og det er jeg glad for vi gjorde, for det var super hyggeligt! :-) Så jeg havde en rigtig hyggeligt aften, og det er jo det vigtigste.

Når men jeg vil smutte ind til byen, der er noget Halloween Parade, og det skulle vist være en stor ting her i byen. Kameraet er selvfølgelig ladet op, så billeder vil komme ;-)

Men i må hygge jer! Hej så længe :-)

ps. vores football team røg desværre ud af turneringen idag, det var super ærgeligt, men de nåede helt frem til Play Off hvilket er en stor ting, og de har haft en super sæson. Men ikke flere foodbold kampe fremover desværre. Nu kan Basketball sæsonen bare komme an, har fået afvide at stemningen til deres kampe er utrolig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar