onsdag den 19. oktober 2011

I put some new shoes on, and suddenly everything is right.

Først og fremmest en lille hilsen til min kære broder, som fyldte 19 i tirsdags. Jeg håber du havde en rigtig dejlig dag, og blev fejret med manér! Af hvad jeg har kunne læse mig frem til på facebook, havde du vidst en ret så go' dag ;-) Håber gaven var iorden, og at du ikke savner mig alt for meget :-)

Men ja, siden det sidste indlæg har jeg tjekket min bank(har også lavet andre ting), og efter det chok besluttet jeg at jeg må begrænse mit online shopping... Det holder sgu ikke helt, det er i hvert fald hvad kontoen siger. Det er nok også for det bedste, skal jo også have fragtet det hele hjem på et tidspunkt. Men, men, men! Inden jeg havde tjekket min konto, havde jeg jo lige bestilt lidt sko - hele 3 par!(kunne ikke vælge) Så da jeg kom hjem mandag, stod der sgu en stor kasse og ventede på mig.
Gik ikke længe før kassen blev åbnet!
Et par efter det andet.
Lækre er de, i hvert fald hvis du spørger mig!

Skal bare lige i træning, er efterhånden flere måneder siden jeg har haft høje hæle på.

Men lovede jer billeder af skoene, så her var de :-)

Har forresten fået seddel fra posthuset, der ligger 2 pakker og venter! Så gæt engang hvor turen går efter skole? ;-)

Men lørdag er som sagt homecoming, og vil lige give et lille sneak peak på kjolen. I må vente med at se billeder i hel figur til næste uge - sorry venner ;-)


Farven kommer ikke helt til sin ret på dette billed, men blå er den, og med et sort bånd. Simpelt - og lige mig! ;-)
De nye sko ryger selvfølgelig på! 


Smutter til frisøren lørdag og får håret sat, så jeg krydser fingre for at hun ved hvad hun laver. Har altid været nervøs ved at overlade mit hår til andre, det er bare en mærkelig ting jeg har(muligvis arvet efter min mor;-))

Men jeg har også fået skypet "lidt"(lidt blev hurtig til 3 timer) med to skønne veninder; Josefine og Sabrina(Emil sneg sig også ind i samtalen senere hen). Vi tog lige lidt tossede billeder under samtalen, og dem syntes jeg i skulle have fornøjelsen af at se.
Der blev spist lidt bacon!

og fjollet!


Kan i forresten huske at jeg fortalte, jeg var begyndt at løbe? Både mandag og tirsdag denne uge snuppede jeg mig en tur, der sniger sig muligvis endnu en tur op idag(torsdag). Jeg er ret stolt af mig selv faktisk, nu må jeg bare sørger for at blive ved ;-) Et lille bevis jeg tog under løbeturen.

Men weekenden nærmer sig, og hvor bliver det dejligt! I må ha' det indtil næste gang :-)

2 kommentarer:

  1. Årh, hvor er det bare nogle fede sko, Amanda!!!!

    SvarSlet
  2. Ja ikke? Syntes de er sååå lækre! Efter at have drømt om dem et årstid er de endelig mine!

    SvarSlet