fredag den 14. oktober 2011

Siden sidst :-)

Okay først og fremmest undskyld mange gange for at have været så dårlig til at blogge her for tiden, men døgnets 24 timer har simpelthen bare ikke været nok disse dage. Når jeg endelig så har fået taget mig sammen, så er der lige noget andet interessant at se på computeren. Ja jeg ved det godt, dårlige undskyldninger! Lover at forsøge at blive bedre :-)
Når men efter den undskyldning, må jeg heller fortælle lidt om hvad jeg har fået tiden til at gå med. Jo altså jeg har været på lidt camping, har fået taget en del flotte natur billeder (<---- wow, hvor lød det nørdet) Så har jeg været "On the radio with Ryan Secrest Amanda Nielsen" - oh yes, jeg har sgu været i radioen gutter. Snakkede bare lidt om mine oplevelser her i USA, lidt om Danmark, og om hvordan det er at være udvekslingsstudent. Må lige få fat i billederne en af dagene, da de ikke blev taget med mit eget kamera. Jeg endnu engang været til Dirt Race, men fik denne gang lov at komme ned på banen, og stå og tage billeder når bilerne susede forbi, det bar altså fedt! Så har jeg shoppet homecoming kjole, og det var da ikke helt nemt. Tilsynedladende elsker Amerikanerne skinnende stof, flæser, sløjfer, blomster, puffede kjoler, og glitter, og det gør jeg altså ikke. Men fandt til sidst en kjole jeg kunne li', men den må i vente med at se, til næste weekend når jeg skal til homecoming ;-)

Som i nok har læst lidt på facebook har jeg forsat min hobby herover - shopping<3! Nu er det bare sådan at jeg bor i en lille by med 20 forskellige fastfoodkæder, men selvfølgelig ingen tøjforretninger....   MEN her er dog et posthus, som jeg efterhånden er begyndt at besøge ret så tit. For jeg er gået hen og blevet en smule afhængig af at online shoppe, for fanden det hele er jo halv pris! Det er blandt andet det noget af min tid er gået med istedet for at blogge, endnu engang undskylder jeg. Jeg skal forsøge at minimere det, men jeg lover ingenting!

Homecoming er som sagt næste weekend, næste lørdag for at være helt præcis, og må nok hellere fortælle lidt om de forskellige aktiviteter op til. Næste uge er det homecoming week(lige før navnet er for oplagt ikke?), og der vil være forskellige måder vi skal klæde os hver dag(det skal lige siges vi ikke er tvunget, men ka' gøre det af egen fri vilje:-)), vores tema dette år er Hollywood. Det betyder at der vil være præsenteret en film hver dag, som har et tema der har noget at gøre med hvilket slags tøj vi skal have på. Her får i lige listen:
Mandag: Saving Private Ryan Day - der går det altså ud på at klæde sig i camouflage.
Tirsdag: Breakfast at Tiffany's Day - klæd dig fint på, som skulle du ned af den røde løber.
Onsdag: Wizards of Oz Day - Hver årgang har en farve, min årgang er blå. Så jeg skal altså have fundet mig noget blåt og iføre.
Torsdag: Parent Trap Day - Find dig en ven og klæd jer ens på, som var i tvillinger.
Fredag: Friday Night Light's Day - Klæd dig i skolens farver og vis din "school spirit", jo tossede jo bedre. Den selv samme aften spiller fodbold holdet(amerikansk fodbold vel og mærke) så deres homecoming game, som er en stor kamp som alle dukker op til! :-) Lørdag er der så homecoming, en slags dans på skolen. Det bliver en sjov uge jeg går i møde, og skal prøve at huske at få taget nogle billeder! :-) Indtil da må i kigge lidt på dem her:
Lidt pakker jeg har modtaget, stadigvæk en del på vej <3 hehe.
Så har jeg også modtaget brev fra min bedste veninde <3 nøøøj, det var dejligt!   


      
Lidt close up, fra dirt racet.


Lidt forskellige racer kørere :-) (lad os bare lade som om at jeg ved hvem de er ikk'?)


Lidt billeder fra camping turen, som i kan se var vejret utrolig lækkert! Havde egentlig ikke brug for de lange sorte bukser der, burde være hoppet i et par shorts!

Noget af det gode ved efterår, når bladene skifter farve. Der er nu altså noget smukt over det.   


Op på cyklen og i skoven ;-)

Ser det ikke lækkert ud?

Håber i har det godt, og nyder i er gået på efterårsferie. Det er jo ikke alle der er ligeså heldig ;-) - I må ha' det <3

ps. er meldt til at hjælpe med at lave dette års yearbook, så det skal nok blive spændende. Starter op mandag, og skal nok holde jer opdateret ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar