torsdag den 24. november 2011

Christmas Came Early This Year

Lige et hurtigt indlæg :-)

I starten af denne uge var jeg en tur på posthuset(igen, igen), denne gang lå der to store kasser og ventede. Jeg kunne ikke andet en af smile da jeg åbnede dem, for de indholdte begge massere af gaver!!:-) Advents gaver for at være mere præcis. Ser utrolig meget frem til December måned, jeg mener hvem elsker ikke jul? Jeg tror dog det bliver underligt ikke at være sammen med min familie, men tilgengæld kommer jeg til at opleve jul på en helt ny måde, og det glæder jeg mig til! :-)
Kom helt i julestemning bare af at kigge på kassen! :-)

Jeg ELSKER altså pakker og breve, kommer helt sikkert til at savne at modtage dem når jeg kommer hjem igen :-D

"min" kasse om man så må sige, det er ihvertfald alle mine gaver, og en super dejlig besked fra min mor <3

Jep, sådan ser det ud når man får adventsgaver til 5 personer.
Det er en bid af jul hjemmefra, jeg får lov at åbne hver søndag, så tusind til min mor! Jeg elsker dig <3


Men gem ikke computeren for langt væk, da jeg har planer om endnu et indlæg enten lørdag eller søndag. Det er jo thanksgiving idag, så det vil jeg helt sikkert fortælle og vise lidt billeder af :-) Men jeg vil lade op til Black Friday, for midnat går det løs(dvs. klokken 7 fredag morgen for jer derhjemme)! Det er årets største shoppings dag, og folk går helt amok! De har sovet uden foran butikkerne de to sidste dage, så det skal nok blive sjovt. Men mere om det næste indlæg.
Vi ses - hold jer munter :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar