torsdag den 10. november 2011

De sir' det klær' mig at blær' mig.

Hey folkens! :-)

Humøret er allerede en del bedre, savner jer dog stadigvæk ;-) Men for fanden, det er bare med at nyde det mens jeg er her! Fik en masse søde og dejlige beskeder, og det skal i have mange tak for! Men men men! Nyhed: Efter en uge droppede jeg basket, hahaha! Jeg ved det, det er simpelthen så svagt.... Men 2 timers træning 6 gange om ugen, det holder jeg altså ikke til! Havde ikke tid til noget som helst efter skole, og havde ikke nok tid til lektier. Så jeg gad ikke spilde mere tid på det, så jeg stoppede sgu. Men nu kan jeg da i det mindste sige jeg har gået til basket i en uge, ikke sandt? :-)

Angående lektier, så er det her overskriften kommer i brug, for tjek lige mine karakterer ud:
Ser i det samme som jeg? Straight A's!! Jeg er sgu stolt at mig selv, specielt i matematik! Jeg har virkelig følt mig helt væk! Men lad os nu se hvor længe jeg kan holde det A i Trig, som jeg forresten dropper efter jul :-) Jep, jeg har lavet lidt ændringer for andet semester. Jeg bytter Algebra/Trig ud med Public Speaking, og Foods ud med Multimedia :-) Så det skal nok blive rigtig godt! :-)

Jeg modtog forresten et brev denne uge, som Qillaq havde været så sød at sende :-)

Fik også lige en sød tegning med på vejen, og du kan tro jeg også savner dig Qillaq! :-(
Men nu vil jeg smutte ud og spise med nogle tøser, vi har girls night out idag da vi ingen skole har imorgen - dejligt!


Ha' en dejlig weekend når i når så langt! Vi snakkes :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar