lørdag den 26. november 2011

Thanksgiving + Black Friday Shopping

Havde som sagt lovet jer et indlæg, og jeg holder da mine løfter :-)

Torsdag var det jo Thanksgiving, så det blev fejret sammen med Tammy's side af familien :-) Onsdag aften havde vi fejret Thanksgiving med Don's side af familien, så det var to dage med masser af mad! Det var to rigtige hyggelige dage, der blev skrevet ønskelister, spillet banko, dekoreret julestrømpe, set film og generelt bare hygget :-)

Onsdag aften glemte jeg alt om at tage billeder, men her får i nogle fra om torsdagen af:
Selvfølgelig var der Kalkun :-) Det er jo et must!

Der bliver lavet mad :-)
Noget af resultatet.
Til Thanksgiving hører der tærter til!
Kendra, Morgan, Amanda og jeg :-) (ser lidt halvgravid ud på det billed, så meget har jeg nu ikke taget på!)

Wishbone! Desværre fik jeg ikke det længste ben, så intet ønske til mig denne omgang. 
 
Når men omkring Black Friday.
Torsdag efter Thanksgiving tog vi hjem og slappede af et par timer, og klokken 23 drog vi så afsted, da butikkerne åbnede ved midnat. Første forretning vi kom til var der en kæmpe kø, hvor folk havde stået i timer og ventede, men det skider vi på, så vi sprang over alle sammen, og sneg os ind i mængden ;-) Efterfølgende tog vi til et shoppingcenter, og det var faktisk ikke så slemt med mennesker. Selvfølgelig var der lange køer, men ikke så slemt som frygtet. Jeg fik ikke engang købt særligt meget til mig selv, men jeg har næsten fået alle julegaverne klaret, rimelige imponerende da vi ikke engang er i december måned endnu :-) Men det endte med vi kom hjem 07:30 om morgenen, så det var sgu lidt af en shoppe tur! Det burde altså ske mere end en gang om året! :-D Efter en hel masse søvn fredag, stod vi op og begyndte at pynte op til jul. Men det må i vente med at se til næste gang ;-)

Endnu, endnu en!
Jep, endnu engang har min mor været så fantastisk og sende en pakke! Armen altså, hvor heldig har man lov til at være?!

Indholdet var lidt en forespørgsel, havde ønsket at få en julekalender på DVD, og jeg fik ikke bare en men TO! Så jeg skal rigtig råhygge med nissebanden(en af de absolute bedste, hvis du spørger mig!), pyrus(KLASSIKER!), og christmas mix fra Maoam :-) Mmmmh, jeg har det godt! Tror jeg tager hul på en af julekalenderne en af dagene, jeg kan altså ikke vente til d. 1! 
 
Hvilken julekalender bliver sendt derhjemme? Man er vel lidt nysgerrig for at se hvad man går glip af ;-)
 
Kan i ha' det, I hører snart fra mig igen! <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar