tirsdag den 13. december 2011

Luksus Lørdag

Hej dejlige mennesker <3

Grunden til mangel på indlæg det seneste har været lektier! Denne uge bliver desværre ligesådan da der er semester eksamener fredag, mandag og tirsdag, og jeg skal have læst op til hele lortet... Men hver dag har jeg tænkt på at jeg ville lave et indlæg, så nu presser jeg det sgu ind i tidsplanen! 

Dog er der sket lidt andet udover lektier, heldigvis! Lørdag som i nok har gættet var luksus ;-) Næsten alle udvekslingsstudenterne(20 styks) fra mit område tog en tur til St. Louis i Limousine vel og mærket. Vi tog til et internationalt supermarked, hvor jeg fik købt mig en lille smule hjemmefra. Jeg hørte et ældre par snakke svensk ikke langt fra mig, så jeg stalkede dem sådan lidt, og tog mig så sammen til at snakke lidt dansk med dem. Nøj hvor var der underligt! Blev overrasket over hvor underligt jeg syntes det var, jeg er vant til at snakke med min familie og venner på skype, men det var altså bare mærkeligt snakke sådan face to face. Efter en tur i supermarkedet tog vi en tur op i The Arch(google det) og et smut forbi The Mills som er et shoppingcenter :-) Sluttede det af med at se vores Basketball Team vinde deres kamp, det var bestemt en dejlig dag!

Søndag var bestemt heller ikke dårlig, Don havde arrangeret en overraskelse for os. Vi tog til The Mills(igen), de havde ondt af mig fordi jeg lige havde været der, men hvem siger nej til at shoppe to dage i træk? Efterfølgende tog vi hen til denne kirke, hvor de havde lavet sådan et walk-through skuespil omkring hvordan Jesus Barnet blev født. Nu er jeg ikke religiøs, overhovedet! Men det var nu faktisk OK :-) og der var gratis varm kakao og småkager, så det gjorde jo bare det hele bedre :-) Efter en god lur på bagsædet var vi ved næste og sidste stop, hvor vi tog en tur i hestevogn gennem denne store park fyldt med julelys! Det var helt vildt, der var SÅ mange lys hvor end du kiggede hen! Prøvede at tage nogle billeder men de blev røv dårlige. Så i må bruge fantasien i stedet. 

Men jeg har billeder fra lørdag, og dem skal i da se:

Alle tøserne foran Limoen ;-)
Og miiiiig :-)

Manglede lige et glad boblevand, så havde den været der ;-)

The Arch

Var aller øverst oppe :-)

Foran indgangen til The Arch.

Vi har Vietnam, Mexico, Tyskland, Italien, Brasilien repræsenteret på dette billed, men vi har mange flere nationaliteter herover!

Oppe fra The Arch - St. Lois.

The Cardianals (World Champions2011) hjemmebane :-)

Så sødt, nogle har åbenbart friet oppe fra The Arch, så nede på jorden lå et skilt med "Will U Marry me"

St. Louis

Lidt af det jeg fik købt mig :-) Noget måtte jeg købe på tysk, men hvad pokker! Der er lidt risengrød, marmelade fra den gamle fabrik, rødkål, makral i tomat, rugbrød, remoulade, flødeboller, bounty, daim og masser af mars <3

Det bliver en hård uge med en trillion lektier før semester eksamnerne, så det var dejligt at starte den ud med to pakker og et brev! Som post hjemmefra dog vækker glæde, det kommer jeg altså til at savne når jeg tager hjem igen!!:-)

Pakke fra nogle skønne mennesker - Jane, Kenneth, Alma og Anton <3

Der var endda kommet små fine julehjerter på:-)

Salt lakrid, pebernødder, chokolade, snebolde, vingummi, kalanderlys, julekalender og julegaver, er det lige lækkert eller hvad!

Se engang denne fantastiske julekalender de har lavet med et nyt billed hver dag! :-) En af de bedste julekaldenre jeg har haft, så personlig og kreativ! <3
Modtog også endelig mit brev fra Cecilia <3(efter at det første forsvandt:-()

Du kan også tro jeg savner dig, en hel masse!! love u too :-*


Julegaver fra mama er også modtaget nu<3

Juleaften er lige om hjørnet!

Fik også et lille juletræ fra min Tante og Onkel, så jeg kan tænke på dem her over julen <3 Hvor er i bare skønne!

Fra mor var der julegaver og dansk julepynt! :-) love u <3
Fik lov at skype med min mor imens jeg åbnede pakken fra hende, det var bare så skønt at få lov at tale med hende igen <3
Hvor dejligt er det lige at starte ugen ud med alt det?^^ Jeg må sige det igen - hvordan har jeg gjort mig fortjent til alt det her? I er bare fantastiske, er i! :-)


Jeg håber ikke der går alt for længe indtil næste inglæg, men juleferien nærmer sig, så der burde der være god mulighed for at få skrevet et par stykke der! :-) 
Hej så længe, I må ha' det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar