fredag den 13. januar 2012

I'm back!

Elendig blogger - ja det må vist være mig? Jeg troede ellers jeg ville bombadere bloggen nu da jeg havde ferie, men det blev vist lige det modsatte. Når men nu er jeg her altså igen, og der er jo en hel masse at opdatere jer på! :-)

Men i stedet for at lave et langt indlæg deler jeg dem op over nogle dage, og det første kommer så idag ;-)
I husker måske nok at jeg fortalte der var planlagt nogle overraskelser for os i løbet af ferien, og det startede ud med en tur til dette helt vildt anderledes museum, i kan læse lidt om det her (<-- klik) på deres hjemmeside. Det er en mand der har taget alt det her skrammel, og bygget en kæmpe legeplads kan man vist godt kalde det. Der var blandt andet en 10 etagers rutschebane, og ja det lyder da sjovt, men husk lige på at du skal gå hele vejen op ;-) Efterfølgende tog vi ud og spiste på The Old Spagetti Factory, så det endte op med at være en rigtig hyggelig dag.

Her er lidt af dagen i billeder:





Det kalder jeg et par underhyler! ;-)

Der var også et lille cirkus.




og masser af nøgne statuer, her bliver der lige grabset på lidt numse.

En lille tur ned til vandet inden vi tog ud og spiste :-)

Men det er hvad i får for idag, men allerede i morgen kommer første del af mit jule indlæg(det er vist også på tide!) :-)

I må ha' det! Og rigtig god weekend! :-) 
*Jeg har weekend indtil tirsdag, syntes bare lige i skulle være misundelige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar