søndag den 15. januar 2012

Julen varer lige til påske!

Her får i første del af min jul, nu var det jo sådan at jeg holdte jul både d. 24 (dansk juuul!) og d. 25 (amerikansk jul)

Startede dagen med at snakke i telefon med daddy-o og brormand der var taget på skiferie hen over julen, modtog derefter julekort fra min tante og onkel <3 og så skypede jeg med min mor og hendes famile, det var sgu en dejlig dag!


Så gik jeg i køkkenet, og hold kæft hvor skal jeg aldrig stå for mad juleaften igen. Det er jo stressende at ha' gang i så meget på en gang, pyha. Men det endte nu faktisk vellykket, desværre uden sprød svær :-( Men det var ikke til at finde en rigtig flæskesteg i supermarkedet, så det blev det næst bedste.


Så er der sgu' serveret!

Har jeg lige været dygtig eller hvad?!

Thumbs up - noget må jeg have gjort rigtigt!

og der bliver smilet.
Selvfølgelig bliver der lige serveret lidt risalamande, med mandel og gave det er da klart!

 Amanda her spiser risengrød, jeg er ikke meget for det risalamande!

Når men senere på dagen kom Don's side af familien på besøg, og det var godt nok anderledes fra hvordan min familie holder jul derhjemme. Men husk på at det ikke betyder at det er forkert, det er jo bare anderledes :-) og det var jo egentlig hvad jeg kom herover for at opleve - en anderledes kultur.
Før det første var det bare til lidt snack, ikke noget stort lækkert måltid hele familien samles om. Da tiden kom til at åbne gaver blev de alle delt ud en efter en, og så kunne man ellers bare gå amok. Det var nok det mærkeligste for mig, da jeg syntes det er en rigtig vigtig tradition at pakke en op ad gangen, så alle kan følge med. Men igen, ikke forkert - bare anderledes ;-) Så skulle vi selvfølgelig i kirke(juhuu, kan i mærke sarkasmen?) jeg kan faktisk ikke huske om jeg formåede at holde mig vågen for en gangs skyld, men det kan også være fuldstændig ligemeget. Derefter tog vi hjem til os igen og spillede spil, og hyggede videre :-)

Juletræ!

Mine amerikanske søskende og jeg :-)

Min søde Grandpa :-)

BreBre :-)

Brendon :-)

Tammy :-)

Lidt af det jeg fik høstet, deeeeeeejligt! <3
Men det var primært hvad der foregik d. 24 december hos mig, jeg håber i alle havde en fantastisk jul med jeres familie, jeg ved ihvertfald at jeg savnede min egen <3 Men jeg havde en hyggelig aften alligevel :-) Jule indlægende er stadigvæk ikke overstået, så jeg håber ikke i er helt ovre julen endnu ;-)


I må ha' det folkens! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar