lørdag den 4. februar 2012

Jul part 2!!

Hold kæft jeg bliver mere og mere elendig til at få opdateret denne blog, det må i altså undskylde!
Når men det er altså langt om længe blevet tid til jul part 2!!!! wuhuuu. Gavetiiiiiiid! :-)

Herover foregår juleaften altså d. 25 december, og det starter allerede om morgenen. Julemanden(host*host) kom med gaver hen over natten, og da vi vågnede ved en 8-9 tiden fik vi lov at åbne dem. Vi åbnede også gaver fra hinanden om morgenen. Det er altså super mærkeligt syntes jeg, men nok bare fordi jeg ikke er vant til det :-) et minus er så bare man ser grim og morgentræt ud på billederne, men det må i jo bare leve med ;-)



Julemanden har været der! Med gaver og slik i vores julestrømper.

Amanda med en god stak gaver ;-)

Tammy og BreBre.

Brendon og jeg :-)

En fantastisk gave fra min amerikanske familie <3

Breana.

Tammy & Don

Ej men man bliver jo glad med alle de gaver!

Lidt søskendekærlighed.




What a mess...

Jeg fik sgu høstet nogle lækre gaver!! og tak til alle jer derhjemme, det havde i slet ikke behøvet! <3

Efter gaveregnen skyndte vi os i kirke, 20 minutter forsinket men hvad pokker, og efterfølgende videre til Cindy(Tammy's søster) Vi holdte altså sådan set jul klokken 12 om formiddagen, meget anderledes og specielt. Vi spiste, åbnede gaver, spillede spil, så film, og så tog vi hjem igen om aftenen. Sjovt hvordan traditioner kan være så anderledes. Fik ikke taget mange billeder, men her er lige lidt:

Sød kreativ gave fra Morgan :-)

Morgan :-)

Don, mig, Amanda, Breana, Tammy & Brendon.

Grandma & Grandpa H. :-)

Billed af alle børnene :-)

De ældre tøser; Morgan, Kendra, Amanda, Amanda.

Pigerne :-)


Det har været rigtig spændende at opleve jul på en helt anderledes måde, men jeg holder mig nu til de danske traditioner, de er nu altså bedst! <3
Men da jeg har været en elendig blogger har jeg jo heller ikke haft mulighed for at takke for julekort og pakker fra min skønne famile!
Lækre unger siger jeg bare! Vågner nu op hver dag og ser dem som noget af det første :-)



Der dukkede også en ekstra julegave op fra min mamma <3

Nok en af de bedste gaver en bog fyldt med billeder fra jeg var mindre til nu, både fra Danmark og Amerika super god idé!
I love you mamma! <3

Julegave fra Jos!
Efter opfordring fra mig fik jeg nederdel, og makeup. Du er sgu en sveske!

Lidt forsinket julepakke fra daddy-o <3

Jeg sad og klippede juleklip nytårsdag hehe ;-)

Skal snart have taget mig sammen til at få gang i æbleskivepanden der blev sendt fra pappi! :-)

Næste gang bliver det lidt om nytår, wooop woop! Men jeg skal til sweerthearts dance idag, så jeg må sgu nok heller få gjort mig klar, kan I ha' det! <3 kys, kram og kærlighed til jer alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar