mandag den 27. februar 2012

Worst blogger ever!

Ja nu er det jo snart kun 2 måneder siden, at vi alle sprang ind i det nye år. Så jeg syntes det var på tide at fortælle, hvad jeg egentlig foretog mig nytårsaften!

Det var nok den mærkeligste nytårsaften, og det kommer altså fra en der har haft nogle specielle nogle af slagsen ;-) Og nej det var ikke fordi de læskedrikke jeg indtog ikke indeholdt procenter, selvom det selvfølgelig også var lidt savnet. Men derhjemme er nytårsaften overvurderet hvis du spørger mig, men herover er nytårsaften sgu undervurderet! Jeg er vant til at alle dresser sig op i det fineste puds, og hele familien sidder samlet om bordet, og får lækker middag! Tro du lige om igen. Et par jeans og en t-shirt er helt fin, og det lækre måltid? Lidt fingermadder og snacks var hvad det blev til. "Festen" sluttede ved en et tiden, og da jeg gik i seng føltes det slet ikke som om jeg lige var hoppet ind i 2012. Det var en super hyggelig lørdag med en masse gode venner, men for en nytårsaften var det helt sikkert noget andet end jeg er vant til.
Men som med jul, så er det jo lige det jeg har bedt om ved at rejse herover, nemlig at opleve noget nyt, og det fik jeg så prøvet! Når ja heller ingen fyrværkeri, overhovedet! Det var mega mystisk!!


Adam poser i en alt for lille jakke.




Contry girl - aaaah det tror jeg så ikke lige!

Little Luca og Big Luka.
Når men idag startede fodbold try outs! woop wooooop, endelig kan jeg komme igang med at spille noget bold igen! Åh det er sgu savnet, men idag og indtil onsdag er der try outs, og onsdag efter træning ved jeg så om jeg er kommet på holdet eller ej, så jeg har mine fingre krydset! :-)

Men jeg håber snart jeg får taget mig sammen til at skrive et andet indlæg, der er efterhånden blevet så stille her på bloggen.

Ka' i ha' det - ses snart(forhåbentlig)!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar