søndag den 18. september 2011

Last friday night! (and saturday too)

Ved faktisk ikke hvorfor det er, at jeg skriver mine overskrifter på engelsk... og hvor kan det egentlig være ligemeget!

For nu skal i høre om min skønne weekend! Det ender nok endnu engang med at blive lidt dagbogsagtigt, nu er i advaret. Fredag var vi så heldige at have fri 12:10, lækkert siger jeg jer! Når men lidt mad skal man jo have, så vi kørte et smut forbi Dairy King. Før vi tog hjem skulle jeg lige prøve coneing, for jer der ikke ved hvad det er, så går det ud på at bestille en softice. Men istedet for at tage imod den ved at holde fast i vaffelen, så tager du fat om isen foroven(dvs. du holder om selve softicen), og lad mig bare sige ekspedientens ansigtsudtryk var det hele værd! :-)

Jeg fik også cruiset lidt rundt i bil på skolens pakeringplads, det der automatgear er jo barnemad! Samme aften havde skolens football team kamp på hjemmebane, så det ville vi jo ikke gå glip af, og for fjerede kamp i træk vinder de! Det er helt vildt, da de nemlig har været elendige de sidste 40 år!(jeg mener selv, at det må være mig der bringer held...) Efter kampen er aftenens højdepunkt - Tee-peeing! Min allerførste tee-peeing nogensinde, i vil forstå hvad det er, når i ser billederne ;-)

 
 Klædt i sort, vi vil jo nødig opdages. (Det er faktisk ulovligt, meeen man er vel crimerider)
 MASSER af toiletruller klar!
 Her ser i så resultatet af de toiletruller.
 Der er vel altid lige tid til et lille victory-picture!
 Flotte, flotte træ.
Held og lykke med at rydde det op ;-) hæhæ.

Det er noget de gør herover omkring oktober/halloween, og det bliver bestemt ikke sidste gang vi gør det!:-) 


Men efter fredag kommer lørdag, og det var nu også en dejlig dag! :-) Startede dagen med at skype med Chilli'musen, slet ikke dårligt. Efterfølgende slappede jeg bare max af i nogle timer, og så blev der hevet diverse pistoler ud i haven, for nu skulle jeg sgu lære at skyde! (Affyrede mit første våben i tirsdags, og det var ærlig talt en smule skræmmende) Men jeg skød efter mælkekartoner, og jeg var rimelig god, hvis jeg selv skal sige det ;-) Men det er altså skræmmende at stå der og affyre pistoler og geværer!

Bare lige for at vise at jeg rent faktisk ramte ;-)

Men efter at have "leget" lidt med pistoler, tog vi turen til nabostaten Indiana for at se bilrace. Faktisk en rigtig fed oplevelse, der var to forskellige slags biler, og der var tider det blev så støvet, at jeg dårligt kunne se tilskuerne over på den anden side af banen. 

 Her er første sæt biler, lidt store og klodsede.
 Don, Amanda og Jeg :-)
 De mindre biler, som helt klart var mine favoritter!
 Det var vinderen første løb :-)
 Fik derefter lov til at klatre ned i en af de små biler.
og så lige ud og mærke underlaget ;-)

Noget de gør ved disse løb, er at meddele alverdens meddelelser i højtalerne. Så lige pludselig høre jeg dette: "Today we have Amanda Nielsen with us, all the way from Copenhagen, Denmark. Wow that's far away, we hope you enjoy your first race". Der går derefter lidt tid, og så kan jeg høre en af meddelerne sige "Do you really think she's from Denmark, or do you think they made it up?"

Rigtig dejlig weekend som jeg søndag sluttede af med at skype med nogle utrolig skønne veninder, Nanna, Sabrina, Batul & Josefine. Nøj hvor var det dejligt lige at se og tale med jer <3

Søde, søde Jose :-)
I må ha' det! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar