torsdag den 22. december 2011

Juuuuul

Undskyld at jeg på det seneste har været en skodblogger, men tiden er ligesom bare fløjet afsted!

Fortalte jo at jeg havde semester eksamener sidst, og bare for at prale og blære mig, så kan jeg fortælle at det gik godt!:-) Sluttede af med at have straight A's i semester karakterer(helt ude til højre), så jeg klager bestemt ikke :-)  

Tirsdag gik jeg så endelig på juleferie, nøj hvor var det ventet! Endelig mulighed for at få sovet lidt længe, som jeg jo holder så meget af. Dog gælder det ikke alle dage, da der er arrangeret lidt overraskelser for os nogle af dagene, nu må vi se om det falder efter vores smag :-) Det vender jeg selvfølgelig tilbage med ;-)

Men december har været så skøn, har modtaget så mange skønne pakker og breve, og af hvad jeg ved er der stadigvæk flere på vej! Ih hvor er det hyggeligt! 



Julekort fra Regitze pigen <3 Love u too


 julegave fra familien Rasmussen <3


og til sidst julekort fra Sverige!<3
 Hvor er i bare søde ALLE SAMMEN! :-) Det har bestemt været rigtig mærkeligt at være så langt væk hjemmefra under julen, men i formår gang på gang at få et smil frem med kort, pakker, beskeder på facebook, sms'er og skypesamtaler! Endnu engang må jeg sige det, i er de bedste - ingen tvivl der! :-)

En anden lille ting der sætter et smil på mine læber, er denne væg med kort jeg er ved at lave, den minder mig om hvilke skønne mennesker jeg har i mit liv.
Men lidt om vores juleplaner: d. 24 kommer Dons side af familien på besøg, og så bliver der åbnet gaver fra dem af :-) Har besluttet at kaste mig ud i lidt dansk cuisine, dvs. jeg vil forsøge at lave flæskesteg, brunkartofler, brunsovs, rådkål og risalamande. Det skal nok blive en udfordring, men jeg er klar til at tage den op! Det bliver dog yderst interessant at smage resultatet, da de vaniljekranse jeg lavede ikke smagte som de burde! :-( D. 25 som de fleste af jer nok ved, er jo den amerikanske jul. Der går turen hjem til Tammys søster, hvor der nok skal blive knald på med masser af børn. 

Jeg håber at i alle får en rigtig dejlig jul sammen med familien.
- I må ha' det dejligt indtil næste gang <3


ps. lige et billed jeg tog da jeg var ude og gå mig en tur, hæhæ. 

LOL
  pps. havde nær glemt at vise jer billeder af mit kagehus jeg har lavet i madlavning! 
Er det ikke fint?


 ppps. se lige denne søde låge jeg åbenede idag <3
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar