mandag den 14. november 2011

Jeg er her stadigvæk(heldigvis)

Hey gutter og gutinder

Tænkte lige jeg ville opdatere jer på weekendens finurligheder :-)
Vi havde som sagt lang weekend, da der ingen skole var fredag - super skønt! Så torsdag tog Amanda og jeg hjem til en veninde til noget sleepover :-) Næste morgen vælger en af tøserne så at efterlade os for at hænge ud med nogle fyre, og det er altså ikke helt iorden når det er meningen der skal bruges tid med tøserne, så vi havde lidt sjov med hendes bil :-)

Men efterfølgende bød dagen på at handle ind til frikadeller, da vi var en gruppe udvekslingsstudenter der havde aftalt og mødes, og spise lidt forskellige nationale retter. Jeg havde også den hidtil mest forvirrende skype samtale, med 5 tøser der snakkede i munden på hinanden, men det var sgu rart at få skypet med jer ligemeget hvad! :-) Lige et billed af den søde Batul der overraskede mig med hendes nye udseende.
Hold kæft du er underlig søde ven <3

Men frikadeller blev der lavet, og de var vilde med dem! Denne gang brugte jeg en anden opskrift, og de blev en hel del bedre! :-) Min søster spurgte mig endda idag, om jeg ikke ville lave dem her til aften - så kan de altså ikke være helt dårlige ;-)

Vi fik lavet os en lille buffet :-)

Nogle af udvekslingsstudenterne(tag jer ikke af vores flotte jakker, vi skulle udenfor, og måtte låne lidt)
Men vi havde en hyggelig aften, men det syntes jeg nu altid vi har, når vi er samlet :-) På min skole har vi udvekslingsstudenter fra: Danmark(miiiiig!), Tyskland, Mexico, Serbien, Slovakiet, Brasilien, Italien og Japan. Så der er sgu lidt at vælge imellem :-) (Dog kunne alle ikke komme den aften)

Lørdag begyndte jeg på årets første omgang juleshopping! Pyha, de penge forsvinder sgu hurtigt ;-) Men denne gang var det altså ikke til mig, men til familie, og så er det jo ok :-D Men kunne selvfølgelig ikke gå derfra uden at have købt lidt, og en af bluserne bliver jeg nød til at dele her på bloggen ;-)
You know how we do! GTL - Gym Tan Laundry; yeeeah buddy ;-)

Søndag gik turen til Marion, da vi skulle bruge dagen på at køre på ATV'er. Det er et kæmpe skovområde med forskellige baner. Men desværre fik dagen en lidt skræmmende slutning, da jeg gik hen og styrtede på ATV'en. Jeg er dog helt okay, borset fra lidt blå mærker, og at jeg er lidt øm her og der, men det er intet i forhold til hvad der kunne have sket.
Men her kommer historien: Vi har tre ATV'er, dvs. vi bliver nød til at sidde to på hver. Da der havde været lidt problemer med en af ATV'erne, skiftede jeg i løbet af dagen til en anden, og havde nu min lillebror siddende bag mig. Vi kommer til denne rimelig høje, stejle bakke, som vi langsomt kører ned ad, og det hele går fint. Da jeg skal til at speede op, så jeg kan komme op af bakken der venter på den anden side, er motoren gået ud, og jeg får altså ikke samme den fart jeg ønskede. Men vi når næsten helt op, da vi pludselig begynder at glide(det var rigtig vådt og mudderet), jeg holder speederen inde, men der sker ikke en skid, motoren dør igen, og jeg prøver at trække bremsen i håb om det kan holde os oppe. Vi forsætter bare med at glide, og jeg forsøger at skubbe os ud til siden, så vi måske kan komme af, og stoppe den. Før jeg ved af det, vender hele ATV'en, og hiver os med ned. Jeg kigger op, og ser min hjelm trille ned af bakken(spaden her, sørgede selvfølgelig ikke for at spænde den(jeg ved det, spænd lige hjelmen!)), og mærker så ATV'en rulle over mig, hvorefter min bror lander oven på mig. ATV'en forsætter med at rulle de resterende 25-30 meter ned, og jeg skynder mig op for at tjekke at min lillebror er ok. Hans blik skræmmer mig utrolig meget på det tidspunkt, og jeg er bange for han er ved at gå i chok. Familien kommer alle løbende hen til os, og sørger for vi får lagt os ned, så vi kan tjekke alt er iorden. Alt viser sig at være ok, ingen brækkede knogler så det er fantastisk! Men det var ekstremt skræmmende, og utrolig intet mere alvorligt skete. Da jeg efterfølgende kigger på min hjelm, kan jeg se der er en kæmpe ridse langs siden, som kommer fra en stor sten jeg slog hovedet ned i, så gudskelov hjalp hjelmen mig, også selvom den ikke blev på under hele styrtet.
Men netop derfor kaldte jeg indlægget Jeg er her stadigvæk(heldigvis), for det kunne altså have gået virkelig galt, men heldigvis skete det ikke! :-)

Trods den ubehagelig oplevelse, havde jeg dog en god dag :-)

Klar til at køre!

Tjek lige de flotte rene converse sko!

Der var sgu lidt mudderet..

Stakkels sko.... De har heldigvis fået sig et bad nu, og er fine igen!




Der er stadigvæk et smil på læben(og lidt mudder i ansigtet) :-)

Men jeg håber I alle sammen havde en god(og tryg) weekend, I må ha' det! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar