onsdag den 21. september 2011

lektier, lektier og flere lektier.

Pyhaa, syntes de to sidste dage har været fyldt med lektier.

Nu var jeg ikke vant til så forfærdelig mange lektier i forvejen(tak til Anders og Benny:-)), så det er helt klart noget jeg skal vænne sig til. Lektier hver eneste dag er ikke noget jeg nogensinde bliver fan af! Men lige i øjeblikket er jeg også bagud med nogle opgaver, da de har haft sommeren til at læse en special bog, som jeg først kunne begynde på i starten af skoleåret. Men jeg syntes selv, at jeg så småt er ved at indhente det, så det er dejligt! :-) Ellers går det godt i skolen, det eneste fag jeg slås lidt med er matematik. Har aldrig i mit liv set den slags matematik før som vi har, føler mig til tider en smule lost, men det går bedre og bedre, så det er godt nok ;-)

 Vores World History lærer var så sød at give os en helveds masse papirer, inklusiv dette med små 50 spørgsmål..

 Næsten færdig med min bog, så ligger der små 4 opgaver der venter på at blive lavet.

Et lille spansk projekt vi havde for :-)
og dødens pølse - matematik! 

Håber i har det dejligt, og ikke har for mange lektier selv :-) 
- Ha' det godt indtil næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar