onsdag den 7. september 2011

Så så man lige mig være på Family Camp.

- og det var jeg som sagt den weekend vi lige har passeret. Alt i alt, rigtig hyggelig weekend! Oil Belt Family Camp er en camp arrangeret af kirken, så gudstjeneste er svær at komme udenom. To gange om dagen, efter morgenmad og aftensmad var der altså gudstjeneste. Jeg er all-in med sang og alt det der, men når det bliver tid til at sidde stille, ja så mister jeg altså interessen. Jeg vil da være ærlig at sige, at jeg vist fik mig en lur eller tre! Solbrillerne røg på om det så var lyst eller mørkt, og så vidste de andre godt hvad klokken var slået. Men det fik vi os nu et par gode grin af, så der var intet der! ;-)

Men vi valgte som sagt ikke at sove i campingvogne, da vi tøser gerne ville være samlet. Det blev så til sovesal med køjesenge, hvilket nu ikke fejlede noget overhovedet. Der var mulighed for at melde sig til forskellige aktiviteter i løbet af dagene, men vi lallede for det meste bare rundt. DOG kunne jeg ikke tage derfra uden af have prøvet "the big swing" og "the leap of faith", og hvad det drejer sig om, kan i se på billederne længere nede.

Jeg vil gerne gøre jer opmærksom på, at der vil komme en del billeder forude, så er i advaret :-)

 Jep, det er altså mig :-) Mandy bliver jeg kaldt af familien, da Amanda og Amanda er alt for forvirrende.
 Audrey og jeg i sovesalen, med køjesengene i baggrunden ;-)
Så bliver der spillet lidt tetherball, som jeg forresten owner for vildt! Det er lidt ligesom stangtennis med en større bold og uden bat. 
 Om aftenen hyggede vi med roller rink, desværre bare nogle lorte rulleskøjter...
Valeria, Amanda og Jeg :-) Valeria er en udvekslingsstudent fra Mexico, og Amanda er som sagt min søster. 
 Ja tænker i så, hvorfor i alverden er hun dog klædt på SÅ lækker?! Og det skal jeg vise jer ;-)
Hils på "the big swing"
 Her er jeg på vej op på pamer polen, også kendt som "the leap of faith". Grinte lidt af den i starten, men der er sgu længere ned, end man lige tror, når man først står deroppe.
 Når man så er kommet op, og fået vendt rundt er der som i kan se på billedet en bold man kan hoppe ud efter. Det uhyggelige er, at det eneste der holder rebet, er 4 andre unge... 

 Tovtrækning over en stor, dejlig mudderpøl! Mums!! Var rigtig meldt til denne aktivitet, men da de andre aktiviteter var forsinkede nåede jeg det ikke, men det gør mig nu ikke så meget :-D Her er det Andi, der får hilst på pølen.
 Tog mig lige en tur på de gode gamle old school rulleskøjter, og hold da fest hvor er jeg ringe! Det hjælper dog heller ikke på det, at skøjterne er 2 numre for små.
Wuuhuu, det var så den tur :-) 


Kan i have det indtil næste gang ;-)
I'm out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar