lørdag den 27. august 2011

Amanda x2

Som nogle af jer måske ved, så har jeg altså fået tre nye søskende :-) og en af dem hedder da tilfældigvis også Amanda. I know, hvor sjooovt er det lige! (okay, egentlig ikke særlig sjovt) Men da jeg havde været her i en uge, besluttede jeg (smart som jeg er) at få pakket helt ud, finde ud af hvilke skuffer der skal bruges til hvad og alt det der. Da jeg åbner skuffen i mit natbord, finder jeg så dette:


Hun har så et armbånd magen til dette. 
Er det ikke sødt? Det syntes jeg ihvertfald! :-) sad der helt alene og blev helt glad, hvorefter jeg følte mig en smule ond over at have været en uge om at finde det...

Men det jeg egentlig vil fortælle med dette indlæg er, at jeg har fået en ny søster, og hun er rigtig sød! Vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden, vi hygger og har det sjovt!(btw hvor savner jeg dog ordet hyggeligt!!) Jeg er overrasket over hvor godt vi klikker sammen, vi er faktisk ret ens på mange punkter, hvilket bare er vildt fedt!
Så alt er fjong, jeg har det godt, og nyder at være her! 

Håber alt er vel derhjemme, i må ikke tro jeg ikke tænker på jer, for det gør jeg! 
Kæmpe knus fra det store Amerika.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar