søndag den 14. august 2011

Igår & Idag.

Hey guys! ;-)

De seneste dage har der været noget at lave heeele tiden :-) Igår (lørdag) var vi til bryllup hos Don's søster, det var sjovt at se hvordan de gør det herover. Brylluppet var ikke så stort, da det var anden gang de begge blev gift. Men det er mere formelt her, og så tager de tusinder af billeder! Hold da fest!! Fredag havde vi holdt wedding rehearsal+dinner, så folk vidste hvad der skulle foregå.
Men jeg vil lige vise, nogle af de få billeder jeg tog.
 Bryllupskagen('erne)
 Mine søskende, Brendon, Amanda & Breana :-)
 Amanda & jeg :-)
 "Bandet" inde i kirken.
Familie billed :-)

De sagde jeg skulle være med på familie billedet, men det kunne jeg ikke lide. Jeg har trods alt ikke været en del af deres familie så længe endnu, og var altså ikke klar til at være med på familieportrættet :-)
Men det var en hyggelig dag, jeg fik lov at møde en stor del af familien, og de er alle rigtig søde! Jeg elsker at de siger "Danmark, åh der har jeg aldrig været, men jeg har altid gerne ville". Jeg ved nu ikke helt om jeg tror de overhovedet ved hvor Danmark er, men jeg syntes nu det er meget sødt :-D
Senere den dag, tog Brendon og jeg en tur på ATV'erne - og det er altså lige mig! ;-) 
Lige lidt flere billeder.

That girl is so dangerous... hæhæh

Men det bliver ihvertfald ikke sidste gang jeg kører på dem! 

Idag (søndag) hev vi båden ud af garagen, og kørte den ned til en stor sø. Der var en del vind, så det var lidt af en tur. Don & Tammy's (min hostmom & hostdad) forældre var også med, og det var endnu engang rigtig hyggeligt. Jeg valgt dog ikke at hoppe i vandet, da det var en anelse for koldt til mig. Endnu engang har jeg selvfølgelig taget lidt billeder. 

 Her har vi fået taget båden ud af garagen, og er klar til at køre.
og her er den kommet i vandet. :-)

Efterfølgende tog vi tilbage til kirken, (som vi havde været hos om morgen, det er jo søndag) hvor de havde en cook off. Der blev grillet bøffer og pølser, og alle skulle have en ret med. Da alle var mætte, tog vi alle sammen hen til den lokale pool, og svømmede lidt rundt et par timer. Alt i alt, nogle rigtig gode dage! :-) Imorgen skal jeg hen på skolen, hvor der er orientering for nye elever. Første rigtige skoledag er egentlig først onsdag, da vi tirsdag allerede har fri 9:30.

Men dette indlæg blev nærmest lidt dagbogs agtig, så jeg må hellere slutte af nu. Håber i har det godt derhjemme, og at i har fået lidt sommervejr. 
Vi ses! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar