tirsdag den 23. august 2011

Resten af min weekend.

Ja altså, jeg har godt spottet det er tirsdag (for jer allerede onsdag), men har først haft tid til at fortælle hvad jeg brugte de to sidste dage af weekenden på. Det var en rigtig skøn weekend! Lørdag var jeg til noget udvekslingsstudenter-møde, hvorefter vi tog hjem og kørte ATV med to andre der bor i nærheden af os. Denne gang kørte vi rundt i nogle skove, og det var altså feeeeedt! Kan ikke vente til vi til oktober tager ATV'erne, og kører hen til et kæmpe areal med baner og stier.
Vi smuttede derefter alle 4 en tur i søen, da det var godt varmt den dag! Om aftenen tog vi et smut hen til Ballon festen igen, og det var nu endnu engang rigtig hyggeligt!

Søndag tilbragte vi heeeele dagen ved Carlye Lake. Vejret var super lækkert den dag, så det var skønt. Tammy's familie mødte os ude på søen, og så tog vi skiftevis en tur ude på søen i baderingen. Det var rigtig skægt, men mine knæ er fuldstændig smadret efter. Så endnu engang render jeg rundt med sår på knæene, og ligner en eller anden 10 årig knægt der har været ude og lege.


 Her er vi i "baderingen" før vi er begyndt at sejle.


 Som i kan se, havde vi det rigtig sjovt! :-)

 Jeg kom til at smide Amanda af, så jeg tog turen alene. :-)
 Desværre har jeg ikke haft det så sjovt efterfølgende, da mine knæ nu ser sådan her ud. De tog nemlig faldet når vi ramte alle bølgerne, og det kunne de altså ikke lide..
 Men jeg tog da også lige førersædet på båden, og sejlede os lidt rundt :-) (og bare rolig, er ikke ved at blive emo/goth, men makeup+vand=dette look)



Nogle af vores naboer har deres egen jetski, og kom også forbi ude på søen. Så selvfølgelig skulle vi da også lige prøve den, og sådan en vil jeg altså eje!! Don, Tammy & jeg tog på et tidspunkt en tur, der skete så det i et af svingene at vi alle tre røg i vandet, og jetskien valgte at vende sig på hovedet. Tror i lige de andre var flade af grin?
 Her har Tammy og jeg fået besøg af Breana og hendes veninde, efter vi har været ude på en lille tur :-)

Når men det var det, har stadig nogle flere ting jeg ikke har fået vist jer, så se frem til dig! 
Vi ses folkens! :-)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar